Natáčení videa nejen pro webové stránky
Natáčení videa - videostudio POLAS
Natáčení videa nejen pro internetové prezentace
Natáčení videa nejen pro webové stránky
Natáčení videa - videostudio POLAS
Natáčení videa nejen pro internetové prezentace
Natáčení videa Praha
Že žádné video nepotřebujete? To platí čím dál méně.
O
přednostech videa coby média v marketingových, reklamních a dalších
aktivitách toho již bylo napsáno hodně. Na malé ploše lze komunikovat krátké,
ale velmi obsažné sdělení, zahrát na city diváků, pracovat s jejich
psychologií. Obohacení kvalitních webových stránek o dobře natočená videa bylo
možná v minulosti konkurenční výhodou, v budoucnu však bude nutností...
Role
a význam videa jako média se totiž neustále mění, vyvíjí. Poslední průzkumy
tvrdí, že lidé jsou při přijímání informací čím dál méně ochotní akceptovat prosté,
psané texty, a v poslední době dokonce i statické obrázky, grafy nebo
schémata. Pouze pohyblivé snímky dokáží kolikrát diváka přimět k náležitému
stupni pozornosti a chuti věnovat svůj čas jejich zhlédnutí. Tento trend je
patrný zejména u respondentů ve věku do 40-ti let, tedy velmi široké cílové
skupině. A zároveň platí, že diváci jsou čím dál náročnější na to, jak video
vypadá, nemá-li technické či obsahové nedostatky, prostě jedná-li se o
profesionálně vyrobený produkt.
Diváci jsou protřelí, nároční a špatné video poznají. Nepodceňujte
je.
Otázka,
jak kvalitní videa umístíte na své webové stránky, je více než důležitá. Poměrně
nedávno se mezi jinak zdařenými video recepty jednoho známého kulinářského
serveru objevilo pár videí s dodatečně domlouvaným a nešťastně domíchaným
komentářem. Výsledek vypadal prapodivně, ač nebylo hned na první pohled jasné, v čem
je vlastně chyba. Co je však podstatné, přes 90 % diskuse a hodnocení receptů
skončilo pouze u kritik oněch nezdařených videí. A oprávněně. Výsledkem byl negativní
dojem, který celý server u mnoha lidí zanechal. Kdoví, kolik z oněch
zklamaných diváků sem ještě přijde a nějaké video si pustí.
Tento
příklad jen dokládá jasný a prokazatelný trend: diváci, kteří videa na internetu
i jinde často a běžně sledují, si stále rozšiřují obzor, tříbí vnímání a jsou
tak čím dál náročnější.
Při výběru dodavatele by měla být cena za produkt jen
jedno z hledisek.
Představte,
že si vybíráte auto pouze podle ceny. V čem asi odjedete a s jakou
výbavou? Jak dlouho a dobře Vám bude sloužit, budete z něj mít vůbec
nějaké potěšení? Nebude Vás muset po celodenní cestě dávat dohromady tým
terapeutů? Prostě, bude výsledkem náležitý poměr užitné a dalších hodnot vozu a
jeho ceny, kterou jste za něj zaplatili? Dost těžko.
U
videí tomu není jinak. Vybíráte-li dodavatele na natáčení videa pro Vaši
internetovou prezentaci, vedle ceny se zaměřte především na jeho renomé,
reference a samozřejmě portfolio prací. Důležitá je také klientská péče – vyrobit
opravdu dobré video nebo celou jejich sérii znamená dlouhodobou komunikaci a na
její úrovni tedy opravdu záleží. Jak si s dodavatelem „sednete“, zjistíte
obvykle již na první, třeba nezávazné schůzce. Vaším společným cílem by měl být
produkt s co nejlepším poměrem kvality a ceny, který vznikne
v příjemné a inspirativní atmosféře. A podle toho také bude vypadat: efektivně
osloví své diváky, díky novému videu třeba Vaše budoucí klienty.
Více
informací najdete na www.polas.cz.
Více informací naleznete na našich stránkách https://www.polas.cz/nataceni-studio/
FIREMNÍ ČLÁNKY