Ověřeno EDB
Ověřeno EDB
Napište nám

Napište nám

info@edb.cz

Zavolejte pro více informací

Zavolejte pro více informací

+420 724 146 669

Zavolejte pro více informací

Kde nás najdete

Hviezdoslavova 1196/53a, Slatina
Brno 627 00

PPC reklama – plaťte jen za skutečný klik

PPC reklama neboli reklama v PPC systémech je textová a grafická reklama ve vyhledávačích a obsahových sítích. PPC proto, že pokud si ji objednáme, jako klient platíme pouze za jednotlivá skutečná kliknutí uživatelů internetu na naši reklamu a ne za její zobrazení – tedy Pay Per Click (plať za klik), zjednodušeně PPC. Jaké jsou výhody PPC reklamy a proč byste o ní měli uvažovat?


PPC jako výkonová reklama

PPC reklamu je možné označit jako takzvanou výkonovou reklamu, která je jedním ze základních nástrojů realizace výkonového marketingu. Dalším modelem, který patří do výkonové reklamy, je pak model PPA reklamy (Pay – Per – Action), u kterého neplatíme ani za zobrazení reklamy nebo klik na ni, ale za „akci“, tedy konverzi. Konverzí ve smyslu reklamy rozumíme skutečně měřitelnou akci na webu, jako je například samotný nákup daného produktu, který reklamou propagujeme.

Do oblasti výkonové reklamy naopak nepatří model PPV reklamy ( Pay Per View), kdy jako klient platíme za „pouhé“ zobrazení reklamy.

Zobrazování PPC reklamy

PPC reklama se zobrazuje ve dvou základních oblastech: ve vyhledávačích a v kontextových systémech. PPC reklama ve vyhledávačích se zobrazují při hledání klíčového slova vedle organických (přirozených) výsledků hledání. PPC reklama v kontextových systémech se zobrazuje jako inzeráty přiřazené ke stránkám, jejichž obsah tematicky souvisí s vybranými klíčovými slovy. Kontextovým sítím se proto někdy říká také obsahové sítě. Zjednodušeně lze říci, že se u článku na dané téma objeví reklama na související produkt.

Systémy PPC reklamy

PPC reklama na Google: Google AdWords

Google Adwords je systém PPC reklamy, kterou spustila společnost Google v roce 2000. Tato PPC reklama se zobrazuje ve vyhledávači Google, ve vyhledávací a reklamní síti Google. Vyhledávací síť Google představují partnerské weby, na kterých vyhledávání Google funguje, do reklamní sítě Google pak patří weby se spuštěnou službou AdSense.

PPC reklama Google Adwords je provozována po celém světě a lze si zde vybrat z více než 40 jazyků. Klíčová slova zde vždy odkazují na stránky ve stejném jazyce, pro inzerování v zahraničí je proto vždy potřeba mít takovou jazykovou mutaci webu, ve které chceme spustit reklamní kampaň. Odkaz na stránku s textem v češtině tak například nelze pustit do zahraničí. V rámci České republiky pak lze také geograficky cílit například na úrovni krajů, výkonnost kampaně však může klesat.

PPC reklama na Seznamu: Sklik

Sklik je pak český systém PPC reklamy provozovaný portálem Seznam.cz, a to od roku 2006. Podobně jako u Google se PPC reklama zobrazuje na stránce s výsledky vyhledání na Seznam.cz a také v jeho obsahové síti. Tuto obsahovou síť kontextové reklamy představuje celá řada vlastních portálů Seznamu, ale od roku 2010 také těch, které v jeho vlastnictví nejsou. Jde například o PPC reklamu na portálech televize Nova.

PPC reklama Etarget

Prvním systémem PPC reklamy v České a Slovenské republice však nebyl Sklik, ale Etarget provozovaný stejnojmennou společností ze Slovenska. PPC reklama Etarget se opět zobrazuje ve vyhledání (Zohoo.cz, Volny.cz nebo Toplist.cz) a v kontextové síti informačních portálů, jako je například iDnes, Blesk nebo České noviny provozované Českou tiskovou kanceláří.

PPC reklama na Facebooku

Fenomén sociální sítě Facebook asi netřeba představovat. Jen v naší zemi je na něm registrováno přes 3,5 milionu uživatelů. Výhodou pro reklamu na Facebooku pak je, že jsou tito uživatelé díky množství sdílených informací velmi dobře identifikovatelní a následně oslovitelní. PPC reklamu na Facebooku je tak velmi dobře možné cílit na vaše potenciální zákazníky.

Stačí vědět, koho chceme oslovit.

PPC reklama na Facebooku však oproti předchozím necílí pomocí klíčových slov, ale cílí na konkrétní sociodemografickou skupinu, což označujeme za tzv. behaviorální cílení PPC reklamy. Stačí tedy jen jednoduše popsat vaši cílovou skupinu.

Dobře se zde dá vycházet z toho, jak se uživatelé Facebooku na této sociální síti chovají, jaké stránky navštěvují, s kým konverzují a podobně. Protože navíc většina uživatelů Facebooku udává z velké části reálné informace, PPC reklama, která se jim zobrazuje, pro ně nebývá obtěžující a snadno ji přijímají.

 

Máte zájem dozvědět se o PPC reklamě ještě více? Přečtěte si, jaké výhody přinese PPC reklama Vašemu podnikání.

Zaujala vás PPC reklama a chtěli byste ji využít i pro svou firmu, ale nevíte, který systém si vybrat a jak začít? Jsme tu pro Vás. Evropská databanka pro své klienty realizuje PPC reklamu ve všech systémech dostupných v ČR a svou reklamu můžete díky systému Google AdWords směřovat i do zahraničí. Se vším vám pomůžeme a vaši reklamu budou spravovat naši PPC odborníci, kteří mají zkušenosti ze stovek realizovaných kampaní. 


Více informací naleznete na našich stránkách  https://www.edb.cz

FIREMNÍ ČLÁNKY

Štítky:Informační služby a call centraWebdesignMarketingové službyReklamní agentury

Podstránky

INTERNETOVÁ PREZENTACE KLIENTA, MICROSITE, PR ČLÁNEK, VÝROBA WEBŮ

Prezentační služby pro firmy, PR články, SEO optimalizace, výroba webu

Evropská databanka nabízí svým klientům širokou škálu prezentačních služeb. Stěžejní je uvedení klienta v rozsáhlém on-line katalogu firem. Firemní prezentace jsou v různém rozsahu doplněny o grafické materiály i cizojazyčné mutace. Na specializovaných serverech s vysokou návštěvností poskytujeme svým klientům prostor k zveřejňování i časové omezených akcí, např. slev či novinek. Atraktivní službou je také prezentace formou PR článků. Nedílnou součástí služeb Evropské databanky je i tvorba webových stránek. Při realizace všech prezentačních služeb klademe velký důraz na SEO optimalizaci.

PPC KAMPANĚ, BANNEROVÁ REKLAMA, REMARKETING, PŘEDŘAZENÉ ZÁPISY

Reklamní služby pro zvýšení image firmy napříč internetem

Evropská databanka poskytuje svým klientům širokou nabídku reklamních služeb. K nejefektivnějším způsobům oslovení zákazníků patří PPC reklama, bannerová reklama a remarketing. Evropská databanka doporučí svým klientům nejvhodnější formu reklamy a následně zajistí její realizaci. Kampaně jsou průběžně monitorovány, optimalizovány a vyhodnocovány. Tradiční formou zviditelnění klienta, kterou Evropská databanka také nabízí, jsou předřazené zápisy v databázích.

PR ČLÁNKY PSANÉ S POMOCÍ AI ZVÝŠÍ POVĚDOMÍ O VAŠÍ FIRMĚ

Hledáte způsob, jak zvýšit povědomí o vaší firmě, produktu nebo službě, možná byste měli zvážit psaní PR článků

PR články jsou speciální druh článků, které mají za cíl informovat a přesvědčit vaše potenciální zákazníky o tom, co nabízíte. PR články vám pomohou vytvořit důvěru, loajalitu a autoritu ve vašem oboru. PR články také pomáhají zlepšit vaši online viditelnost a reputaci, protože jsou optimalizovány pro vyhledávače a sociální média.


AKTUÁLNÍ MICROSITE

Katalog firem a odborníků - najděte si spolehlivého dodavatele v regionálním vyhledávači

Katalog firem a odborníků - najděte si spolehlivého dodavatele v regionálním vyhledávači

Hledáte kvalitní a cenově dostupné výrobky nebo služby? Pak využijte regionální vyhledávač Česká poradna.

SEO analýza je nezbytným krokem pro úspěšnou propagaci firemního webu

SEO analýza je nezbytným krokem pro úspěšnou propagaci firemního webu

Bez ní nelze optimalizovat obsah, klíčová slova, odkazy a další faktory, které ovlivňují pozici webu ve vyhledávačích.

Chcete zaujmout své potenciální zákazníky a zvýšit svou viditelnost na internetu?

Chcete zaujmout své potenciální zákazníky a zvýšit svou viditelnost na internetu?

Pak neváhejte a využijte naší jedinečné nabídky reklamního banneru na home page www.edb.cz.

Evropská databanka přináší revoluční změnu v pojetí firemní prezentace

Evropská databanka přináší revoluční změnu v pojetí firemní prezentace

Evropská databanka přináší revoluční změnu v pojetí firemní prezentace

Reklama na internetu - předřazený zápis

Reklama na internetu - předřazený zápis

Marketingová agentura Evropská databanka a.s. (EDB)

Redakční systém Eliška - CMS systém pro váš web

Redakční systém Eliška - CMS systém pro váš web

Redakční systém Eliška je unikátní CMS systém, který kombinuje vlastnosti klasických open source redakčních systémů na jedné straně a uzavřených ...

Tvorba kvalitních webových stránek

Tvorba kvalitních webových stránek

Kvalitní webové stránky od Evropské databanky

PPC reklama na Facebooku

PPC reklama na Facebooku

Marketingová agentura Evropská databanka a.s. (EDB)

Reklama na internetu - unikátní reklamní formát "Mohlo by vás zajímat"

Reklama na internetu - unikátní reklamní formát "Mohlo by vás zajímat"

Unikátně cílená reklama na internetu v katalogu firem na jednom z nejfrekventovanějších míst na stránce. Oslovte přesně ty zákazníky, kteří hledají ...

PPC reklama od společnosti Evropská databanka

PPC reklama od společnosti Evropská databanka

PPC reklama od společnosti Evropská databanka!

Pracujte pro EDB

Pracujte pro EDB

Hledáte práci, ve které budete svým vlastním pánem? Přidejte se k týmu prosperující české společnosti!

Obchodník Praha

Obchodník Praha

Hledáte práci, kde můžete rozhodovat sami za sebe? Přidejte se k týmu obchodníků Evropské databanky - české společnosti s 20 letou tradicí na ...


Kontakty

Evropská databanka s.r.o.
Hviezdoslavova 1196/53a, Slatina
Brno 627 00
GPS: 49°10′57.36″ N, 16°41′18.75″ E

49°10′57.36″ N, 16°41′18.75″ E

QR kód firmy Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka s.r.o.
Hviezdoslavova 1196/53a, Slatina
Brno 627 00
GPS: 49°10′58.12″ N, 16°41′18.24″ E

49°10′58.12″ N, 16°41′18.24″ E

QR kód firmy Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka s.r.o.
Hviezdoslavova 1196/53a, Slatina
Brno 627 00
GPS: 49°10′58.12″ N, 16°41′18.24″ E

49°10′58.12″ N, 16°41′18.24″ E

QR kód firmy Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka s.r.o.
Domažlická 1232/3
Praha 3 - Žižkov 130 00
GPS: 50°5′15.97″ N, 14°27′49.43″ E

50°5′15.97″ N, 14°27′49.43″ E

QR kód firmy Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka s.r.o.
Domažlická 1232/3
Praha 3 - Žizkov 130 00
GPS: 50°5′15.97″ N, 14°27′49.43″ E

50°5′15.97″ N, 14°27′49.43″ E

QR kód firmy Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka s.r.o.
Hviezdoslavova 1196/53a
Brno-Slatina 627 00
GPS: 49°10′58.12″ N, 16°41′18.24″ E

49°10′58.12″ N, 16°41′18.24″ E

QR kód firmy Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka s.r.o.
Vodní 1972
Zlín 760 01
GPS: 49°13′45.05″ N, 17°40′5.27″ E

49°13′45.05″ N, 17°40′5.27″ E

QR kód firmy Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka s.r.o.
U Fortny 1
Opava 746 01
GPS: 49°56′26.84″ N, 17°54′6.98″ E

49°56′26.84″ N, 17°54′6.98″ E

QR kód firmy Evropská databanka s.r.o.

ČESKÁ PORADNA
Hviezdoslavova 1196/53a
Brno-Slatina 627 00
GPS: 49°10′58.12″ N, 16°41′18.24″ E

49°10′58.12″ N, 16°41′18.24″ E

QR kód firmy ČESKÁ PORADNA

Slovenská poradňa
Hviezdoslavova 1196/53a
Brno - Slatina 627 00
GPS: 49°10′58.12″ N, 16°41′18.24″ E

49°10′58.12″ N, 16°41′18.24″ E

QR kód firmy Slovenská poradňa
WEBOVÁ STRÁNKA Evropská databanka s.r.o. databáze českých a slovenských firem
Adresa

Adresa

Hviezdoslavova 1196/53a, Slatina
Brno 627 00

info@edb.cz
+420 724 146 669

Kontaktujte nás

captcha

Podstránky

INTERNETOVÁ PREZENTACE KLIENTA, MICROSITE, PR ČLÁNEK, VÝROBA WEBŮ

INTERNETOVÁ PREZENTACE KLIENTA, MICROSITE, PR ČLÁNEK, VÝROBA WEBŮ

PPC KAMPANĚ, BANNEROVÁ REKLAMA, REMARKETING, PŘEDŘAZENÉ ZÁPISY

PPC KAMPANĚ, BANNEROVÁ REKLAMA, REMARKETING, PŘEDŘAZENÉ ZÁPISY

PR ČLÁNKY PSANÉ S POMOCÍ AI ZVÝŠÍ POVĚDOMÍ O VAŠÍ FIRMĚ

PR ČLÁNKY PSANÉ S POMOCÍ AI ZVÝŠÍ POVĚDOMÍ O VAŠÍ FIRMĚ

Kde nás najdete

Hviezdoslavova 1196/53a, Slatina
Brno 627 00

GPS49°10′57.36″ N, 16°41′18.75″ E

Plánování trasy

Hviezdoslavova 1196/53a, Slatina Brno 62700

Prospekty

Ukázky reklamních kampaníVytvoříme web pro každéhoCertifikát kvality firmy