Jak funguje marketingový výzkum v terénu? Jak vypadá tazatelská síť Kleffmann Group? Co čekat od takového přivýdělku? Pokud Vás tyto otázky zajímají, tak čtěte dále.
Nedílnou
součástí této mezinárodní společnosti je kvalitní tým zkušených odborníků
analyzující marketingová data. Je to
také tým vytvářející efektivní a motivující pracovní prostředí, kde se mezi
hodnoty firmy řadí nejen etika, odbornost a oddanost zákazníkům, ale také důraz
na firemní kulturu a rozpoznání talentů.
Výsledky
společnosti však netvoří jen tito odborníci zpracováním získaných dat, ale hlavně
desítky profesionálních tazatelů v tzv. poli. Jedná se tedy o práci přímo v terénu.
V této
pozici tazatele najdete aktivní práci s lidmi, zkušenosti v zajímavém
prostředí zemědělství, ale také motivující finanční ohodnocení dle výkonu. Činnost
tazatele spočívá v kontaktování respondentů ve vybrané lokalitě, kdy
pracuje s předem vybranými kontakty z interní databáze. Ta je tvořena
a aktualizována po celou dobu existence společnosti, která je již na trhu přes
20 let.
Tazatel
absolvuje před začátkem spolupráce detailní školení, které tvoří informace o
obsahu a způsobu vyplňování dotazníku a samozřejmě know how, jak tazatelská
činnost funguje. Vše je podloženo tištěnými materiály a nedílnou součástí je
aktivní a maximální podpora manažera (Fieldwork Manager), který řídí veškerý
pohyb a práci v terénu. Dále je zde podpora zkušených tazatelů a jejich
předávání zkušeností pro nové tazatele, kdy každý tazatel se na konci sezóny podílí
na výzkumu spokojenosti. Je tedy možné využít maximální sdílení informací a
řešení v rámci celého českého a slovenského trhu.
Praktickou
stránkou práce je vyplnit u vybraného respondenta dotazník a v termínu ho
odevzdat na brněnskou pobočku. Tazatel pracuje přímo ve svém regionu a
v nejbližším okolí s dobrou dojezdovou vzdáleností. Další výhodou této
činnosti je flexibilita a volnost organizace práce, ale také poskytnuté
benefity jako je služební telefon a proplácení přímých nákladů na práci.
Společnost
Kleffmann
Group dbá na dlouhodobou spolupráci s tazateli s cílem je dobře
začlenit v jejich lokalitě tak, aby je respondenti dobře znali. Cílem je
efektivní sběr dat se 100 % kvalitou a motivovaným týmem tazatelů.
Cílevědomost,
komunikativnost, zodpovědnost, flexibilita a reprezentativnost – pokud se
s těmito výrazy ztotožňujete, tak kontaktujte Kleffmann Group.
Informace
najdete na našich stránkách www.kleffmann.cz
v sekci brigády anebo na emailové adrese marketa.smejkalova@kleffmann.com.
Staňte se součástí týmu Kleffmann Group!