Elektronická evidence docházky ušetří čas i peníze
Zaměstnavatel musí mít přehled o docházce zaměstnanců do práce. Poslouží mu k tomu elektronická evidence docházky pomocí docházkových systémů. Jejich výrobou se zabývá společnost ADVENT, spol. s r.o.
Přehled o docházce i podklady pro výpočet mezd zajistí docházkový systém
Docházkové systémy zaměstnavateli umožní mít přehled o docházce zaměstnanců, zároveň mohou být propojeny i se mzdovými systémy a připravovat podklady pro výpočty mezd. Elektronická evidence docházky tak firmám ulehčí práci, uspoří čas i peníze.
Společnost Advent nabízí docházkové systémy pod značkou PowerKey. Jak celý systém funguje? Po příchodu do práce se zaměstnanec identifikuje u docházkového terminálu pomocí své karty. Databáze systému všechny záznamy eviduje, zpracuje, vyhodnotí a vytvoří různé přehledné výkazy.
Elektronická evidence docházky zajistí podklady pro výpočet mezd
K čemu je elektronická evidence docházky dobrá?
Zaměstnavatel musí vést evidenci pracovní doby zaměstnanců a vyznačit v ní začátek a konec směny, práci přesčas, noční práce a držení pracovní pohotovosti. S tím vším mu pomůže docházkový systém PowerKey.
Elektronická evidence docházky také umožní sledovat, zda v rámci docházkové agendy neutíkají peníze, díky čemuž lze snížit firemní náklady. Zatímco docházka znamená dobu, kdy je zaměstnanec přítomen na pracovišti, pracovní doba je čas, kdy zaměstnanec skutečně pracuje. Jakmile by se docházka zaměnila s pracovní dobou, mohl by zaměstnanec vyžadovat proplatit rozdíly jako práci přesčas a zaměstnavatel by tak platil více, než zaměstnanec odpracoval.
Obraťte se na nás a získejte docházkový systém
Vydáno 28.06.2016
591 Zhlédnutí