MediaChi, s.r.o.


Průchova 583/38, Praha 5 150 00
Telefon: +420 724 346 647

Mediální agentura
- mediální komunikace ve všech mediálních formátech
- reklamní kampaně
- marketingové strategie
- propagace, prezentace
- reklamní prostor v médiích.

IČ: 02693101
DIČ: CZ02693101
Okres: Praha-město
Stát: Česká republika
Právní forma: společnost s r. o.
Počet zaměstnanců: neudáno
Obrat: 5 mil. až 10 mil. Kč
Kontaktní osoba: Tomáš Malíř

Telefon:
+420 724 346 647

Email:
tomas@mediachi.cz

Web:


Kontaktní osoby:
Tomáš Malíř
funkce: jednatel


GPS: 50°3′47.95″ N, 14°21′52.49″ E

QR kód firmy MediaChi, s.r.o.

Krycí desky na jednohroby a dvojohroby v různých tvarech a rozměrech z přírodního kamene.
Pískování a ruční sekání náhrobků – písmo z 24 karátového zlata nebo stříbra.

Jsme dborníky v oblasti elektromechanických a elektronických dílů. Věnujeme se distribuci elektromechanických a elektronických součástek pro průmyslové aplikace.





Kontaktujte nás
captcha

Související články
Studio Duha: Komplexní tiskové a reklamní služby

Studio DUHA spol. s r.o.

Studio Duha: Komplexní tiskové a reklamní služby

Vybíráte tiskové služby, které zdůrazní unikátnost vaší značky? Studio Duha je expertem na potisk textilu, vizitky, plachty a další reklamní předměty, které zvýší vaši viditelnost na trhu.


Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie