AMASIA, s.r.o.


Paříkova 362/3, Praha 9 190 00
AMASIA, s.r.o. - Agentura marketingových a sociálně informačních analýz

AMASIA nabízí realizaci výzkumů jak ve formě kvantitativní, tak kvalitativní.

Výzkumy mohou mít charakter šetření:
- jednorázového
- opakovaného
- kontinuálního.

Všechny dále uváděné ceny jsou orientační. AMASIA zastává názor, že každý klient má právo na zcela konkrétní rozpočet akce podle její náročnosti a speciálních požadavků klienta.

Proto na každou poptávku reaguje AMASIA zpracováním projektu výzkumu připraveného na míru klientských představ, včetně nepřekročitelného rozpočtu v daných definovaných podmínkách. Ke všem cenám je třeba připočíst 19% DPH.

Kvantitativní reprezentativní výzkumy (1.000 - 1.200 respondentů) Výzkum trhu, výzkum veřejného mínění, analýzy sociální marketingové komunikace, B-T-B, B-T-C.

Technika sběru dat - standardizované dotazování respondentů prostřednictvím tazatelské sítě AMASIA, telefonické nebo internetové dotazování.

Výběr vzorku dotázaných: kvótní výběr (podle kvót pohlaví, věk, vzdělání, velikost místa bydliště, region).

Produkty
  • hromadné elektronické kampaně, realizace reklamních kampaní, přímý marketing, event marketing, telemarketing
  • základní a aplikovaný výzkum, vývoj a inovace, vědecko-výzkumná činnost

Český výrobce betonových střešních krytin

Přemýšlíte o změně práce? Český výrobce potravin s moderním technologickým vybavením i zázemím pro zaměstnanceprace@mogador.cz


Související články
Výroba a vývoj EMC produktů, poradenství a měření v oblasti elektromagnetické kompatibility s ohledem na minimalizaci nákladů.

SKYBERGTECH s.r.o.

Výroba a vývoj EMC produktů, poradenství a měření v oblasti elektromagnetické kompatibility s ohledem na minimalizaci nákladů.

Obor elektromagnetická kompatibilita (EMC) vyžaduje jednak hlubší teoretické znalosti z elektrotechniky, ale navíc i velké zkušenosti z praxe. Společnost SKYBERGTECH s.r.o. má s touto problematikou mnohaleté zkušenosti. Vyvíjí a vyrábí vlastní EMC produkty - sinusové a odrušovací filtry, tlumivky a transformátory, a to jak standardizované, tak na míru dle potřeb konkrétního zákazníka. Nabízí také měření EMC a poradenství v oblasti elektromagnetické kompatibility. V tomto článku nastíníme několik problémových oblastí, s nimiž se v EMC můžete setkat s ohledem na minimalizaci nákladů. Důležité je, že detailní analýza je potřeba už u projektanta, tedy ve stádiu návrhu stroje, rozváděče nebo rozsáhlejšího instalačního celku.


AF Zora, první evropská odrůda pšenice s černými zrny, zahajuje novou éru v zemědělské inovaci

Zemědělský výzkumný ústav Kroměříž, s.r.o.

AF Zora, první evropská odrůda pšenice s černými zrny, zahajuje novou éru v zemědělské inovaci

V roce 2021 se na polích České republiky objevila nová a inovativní odrůda ozimé pšenice s názvem AF Zora, která přináší revoluci v oblasti genetiky a šlechtění. Co ji činí tak výjimečnou? AF Zora je první evropskou odrůdou pšenice s černým zrnem, kterého bylo dosaženo kombinací genů pro modrý aleuron a purpurový perikarp. Tento krok otevírá nové možnosti v oblasti zlepšování nutriční hodnoty pšeničného zrna a rozšiřuje spektrum potravinářských výrobků dostupných pro spotřebitele.


Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.