AGMA agentura pro marketing s.r.o.


Na Vrších 2349/18, Praha 10 - Strašnice 100 00
Telefon: +420 271 735 097

V oblasti výzkumu trhu nabízíme:

- provedení specializovaných terénních průzkumů na průmyslových trzích, v oblasti business-to business i u spotřebního zboží v široké škále oborů
- zpracování globálního přehledu o trzích pro nové výrobky
odhady tržního potenciálu pro nové výrobky
- desk research pro trhy v tuzemsku i zahraničí
- identifikace cílových skupin, obsahu propagace, apelů atd.
- zpracování dotazníku, provedení výběru, vyhodnocení a interpretace výsledků a jiné dílčí operace při terénním průzkumu.

IČ: 00283754
DIČ: CZ00283754
Okres: Praha-město
Stát: Česká republika
Právní forma: společnost s r. o.
Počet zaměstnanců: neudáno
Obrat: neudáno
Kontaktní osoba: Ing. Dagmar Kliková

Telefon:
+420 271 735 097

Fax:
+420 271 735 097

Email:
info@agma.cz

Kontaktní osoby:
Ing. Dagmar Kliková
funkce: jednatelka


GPS: 50°4′9.23″ N, 14°28′55.42″ E

QR kód firmy AGMA agentura pro marketing s.r.o.

Kompletní realizace střech, pokrývačské, klempířské a zýmešnické práce. Izolace jímek a nádrží, jezírek a realizací balkonů a teras s dlažbou, dřevem i plastem.

Klempířské, pokrývačské a zámečnické práce,

Služby v oblastech nezávislého ověřování, certifikace, testování, inspekce, vzdělávání a homologace.





Kontaktujte nás
captcha

Související články
Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie


Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Evropská databanka s.r.o.

Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Připravili jsme si pro Vás nejzajímavější informace k výrobě webů, microwebů a e-shopů od Evropské databanky.