Mindshare, s.r.o.


Rozkošného 5, Praha 2 128 00

Mediální agentura. Poskytování poradenství v oblasti plánování a realizace reklamních kampaní.
Segmentace trhu.
Plánování komunikace.
Výzkum a analáza dat:
- vazby mezi spotřebiteli, značkami a komunikačními kanály
- spotřební chování a životního stylu zákazníků
- spotřebitelské odezvy na marketingovou komunikaci.
.

IČ: 62907999
DIČ: CZ62907999
Okres: Praha-město
Stát: Česká republika
Právní forma: společnost s r. o.
Počet zaměstnanců: 26 - 100 zaměstnanců
Obrat: 1 mld. až 1,5 mld. Kč
Kontaktní osoba: Mgr. Jiří Vítek

Telefon:
+420 234 299 200
+420 234 299 200

Fax:
+420 234 299 222

Email:
u003egreg.brooks@mindshareworld.com

Web:


Kontaktní osoby:
Mgr. Jiří Vítek
funkce: jednatel


GPS: 50°3′42.69″ N, 14°24′36.03″ E

QR kód firmy Mindshare, s.r.o.

Na naší špičkové zubní klinice Dental Office H33 Praha 4, šetrně a bezbolestně ošetříme váš chrup. Poskytujeme komplexní stomatologickou péči pro děti i dospělé v moderním prostředí.

Poskytování mezinárodní nákladní dopravy, včetně zasilatelství, skladování a logistiky.

Poskytování mezinárodní nákladní dopravy, včetně zasilatelství, skladování a logistiky




Kontaktujte nás
captcha

Související články
Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie


Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Evropská databanka s.r.o.

Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Připravili jsme si pro Vás nejzajímavější informace k výrobě webů, microwebů a e-shopů od Evropské databanky.