FORMICA Group, s.r.o.


Dělnická 213/12, Praha 1 110 00
Telefon: +420 724 567 196

Jsme ryze česká telemarketingová společnost a od roku 2000 pomáháme řešit marketingové kampaně našich klientů. Díky dlouhodobě získávaným zkušenostem našeho callcentra zajišťujeme maximální kvalitu a efektivitu služeb.

IČ: 26155231
DIČ: CZ26155231
Okres: Praha-město
Stát: Česká republika
Právní forma: společnost s r. o.
Počet zaměstnanců: 101 - 500 zaměstnanců
Obrat: 10 mil. až 30 mil. Kč
Kontaktní osoba: Pan Josef Juránek

Telefon:
+420 724 567 196
+420 226 538 501

Email:
info@formicagroup.cz

Web:


Kontaktní osoby:
Pan Josef Juránek
funkce: jednatel


GPS: 50°6′10.51″ N, 14°26′45.74″ E

QR kód firmy FORMICA Group, s.r.o.

Dodáváme kvalitní a tradiční krbová kamna, která dodají vašemu domovu teplo a pohodu.

Krbová kamna

Vnitrostátní autodoprava s rukou. Nabízíme kontejnerovou přepravu materiálů všeho druhu, odvozu sutí apod.

Vnitrostátní autodoprava




Kontaktujte nás
captcha

Související články
Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie


Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Evropská databanka s.r.o.

Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Připravili jsme si pro Vás nejzajímavější informace k výrobě webů, microwebů a e-shopů od Evropské databanky.