DIMAR s.r.o.


Sokolovská 86/131, Praha 8 - Karlín 186 00
Telefon: +420 242 450 515

Direct marketingová agentura s detailní znalostí českého prostředí.
Člen mezinárodní skupiny TNT N.V. (divize Mail)
Specialista na 1to1 komunikaci a dialog marketing
Multi-Channel Contact centrum
Leader v direct marketingové komunikaci
CRM Provider.
Produkty a služby:
Strategický direct marketing.
Partner relationship management.
E-komunikace.

IČ: 25118692
DIČ: CZ25118692
Okres: Praha-město
Stát: Česká republika
Právní forma: společnost s r. o.
Počet zaměstnanců: 26 - 100 zaměstnanců
Obrat: do 200 tis. Kč
Kontaktní osoba: Alena Jirkalová

Telefon:
+420 242 450 515

Fax:
+420 242 450 519

Email:
info@dimar.cz

Web:


Kontaktní osoby:
Alena Jirkalová
funkce: ředitelka marketingu
tel: +420 221 772 153, +420 724 232 394
email: alena.jirkalova@dimar.cz

Borovcová


GPS: 50°5′40.52″ N, 14°27′10.19″ E

QR kód firmy DIMAR s.r.o.

Fosfátování - fosfátovací linka s možností pokovení.
Fosfátování - fosfátovací linka s možností pokovení na závěse, v koši i hromadně v bubnu.

Profesionální služby v oblasti projektové a inženýrské přípravy občanských, bytových i průmyslových staveb.

Kompletní projektová dokumentace




Kontaktujte nás
captcha

Související články
Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie


Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Evropská databanka s.r.o.

Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Připravili jsme si pro Vás nejzajímavější informace k výrobě webů, microwebů a e-shopů od Evropské databanky.