Adme.cz
Ladislav Šmíd


Nezvalova 2039, Benešov 256 01
Telefon: +420 602 615 191

Reklamní agentura a grafické studio. Poskytujeme full-service v oblasti propagace Vaší společnosti. Od navržení optimálního mediaplánu včetně doporučení mediatypů přes výrobu kreativy až po realizaci a vyhodnocení jednotlivých reklamních kampaní.

IČ: 71726284
DIČ: CZ8308030555
Okres: Benešov
Stát: Česká republika
Právní forma: podnikatel se ŽO
Počet zaměstnanců: do 5 zaměstnanců
Obrat: 200 tis. až 500 tis. Kč

Telefon:
+420 602 615 191
+420 311 233 339

Email:
info@adme.cz

Web:


GPS: 49°47′24.29″ N, 14°41′19.61″ E

QR kód firmy Adme.cz Ladislav Šmíd

Fosfátování - fosfátovací linka s možností pokovení.
Fosfátování - fosfátovací linka s možností pokovení na závěse, v koši i hromadně v bubnu.

"CBDADDY: Váš specialista na konopné produkty - objevte sílu konopí pro vaše zdraví a pohodu".
Vape CBD produkty pro relaxaci, úlevu od bolesti, celkovou pohodu.





Kontaktujte nás
captcha

Související články
Studio Duha: Komplexní tiskové a reklamní služby

Studio DUHA spol. s r.o.

Studio Duha: Komplexní tiskové a reklamní služby

Vybíráte tiskové služby, které zdůrazní unikátnost vaší značky? Studio Duha je expertem na potisk textilu, vizitky, plachty a další reklamní předměty, které zvýší vaši viditelnost na trhu.


Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie