ISCREAM
Blanka Fröhlichová


Rašova 876/5, Praha 4 149 00
Telefon: +420 608 180 185

MÉDIA

Společnost ISCREAM klienta zastupuje jako plnohodnotná mediální agentura. Po individuálním návrhu marketingové strategie mediální kampaň analyzuje, naplánuje a poté kompletně zrealizuje.

Zabýváme se nejen standardními kanály klientské prezentace, kterými jsou:

outdoor
- jsme přímými vlastníky či nájemci stovek ploch nejrůznějšího formátu na nejatraktivnějších místech po celé ČR
indoor
- klientská prezentace v kulturních, gastronomických, sportovních, wellness a lékařských zařízeních
tištěná média
- analyzujeme trh tištěných médií vzhledem k jeho potřebám
- navrhneme ucelenou kampaň vč. možných atypických forem s příslušným titulem (vklady, předplatné, redakční spolupráce, propojení s webovými stránkami aj.)
- vyjednáme s vydavatelem maximálně výhodně podmínky pro klienta
- a pomůžeme klientovi kampaň zrealizovat až do úspěšného startu, vč. případné grafické přípravy podkladů.
rozhlas
- rozhlasovou kampaň doporučujeme klientovi jako nenásilnou formu podprahově vnímané prezentace během zábavného poslechu hudby, mluveného slova či zpravodajství
internet
- správa domény, webdesign, grafická i textová tvorba stránek a stabilní péče o ně, SEO optimalizace webu
od letáčku po televizi, vč. atypických forem prezentace
kreativa, DTP, tisk

V rámci tvorby mediální prezentace klienta je samozřejmostí její realizace na klíč teamem profesionálů, tedy od A do Z. Zahrnuje tedy i kreativní, jazykové a grafické zpracování, její výrobu a následné spuštění.

PUBLIC RELATIONS

Public relations, tedy péče o vztahy s veřejností, je nedílnou součástí marketingové strategie každé společnosti.

Veřejnost se dnes již nespokojí se standardní masáží ze strany inzerentů - za jménem společnosti často hledá další sdělení či poslání.

Jsme připraveni pomoci klientovi s budováním jeho image a vztahů s veřejností, komunikovat o všech významných událostech ve firmě s médii a novináři, vydávat tisková prohlášení, organizovat tiskové konference a další společenské akce, být kreativní při plánování atypických forem prezentace klienta, vč. ochutnávek, sponzoringu projektů atd.

Součástí dlouhodobého partnerství s klientem na tomto poli je i možná tvorba jeho corporate identity či případný lobbing.

O společnosti
Vážení obchodní partneři,

dovolte mi, abych byla vaším průvodcem po těchto stránkách.

Jmenuji se Blanka Fröhlichová a jsem zakladatelkou fullservisové agentury ISCREAM. Krátce proto ke mně... Již během studií na Českoslovanské akademii obchodní v Resslově 5 v Praze a na Vysoké škole ekonomie a managementu, oboru Marketing, se má pracovní kariéra a praxe vyvíjela od počátku po kolejích reklamy, marketingu a médií, z nichž jsem prakticky nevybočila. Ve velkých vydavatelských domech jsem posléze svou zaměstnaneckou spolupráci ukončila pozicí Senior Key Account Managera a rozhodla se osamostatnit.

Získané znalosti, dovednosti a touha pracovat kreativně a komplexně pak logicky nasměrovaly mé další kroky k samostatné činnosti mediálního poradce, kterému však skvělými partnery byly a jsou další teamy profesionálů a odborníků spolupracujících se společností v jednotlivých oblastech.

Název společnosti ISCREAM je pak slovní hříčkou značící právě hravost, lehkost a nápaditost, zároveň však ale také odvahu prosadit se, být slyšen a viděn v davu, a dav posléze také neotřelým nápadem a beze strachu z konvencí oslovit k činu.

K ČINNOSTEM SPOLEČNOSTI ISCREAM PATŘÍ:

Vnímání charakteristiky klienta, zachycení jeho motta a cílů.
Vyslechnutí jeho požadavků a podnětů, jejich sledování i během dlouhodobé spolupráce. Rozvinutí jeho nápadů a individuální přístup k návrhu řešení.
Spolu se s námi spolupracujícími kvalitními odborníky, partnery a subdodavateli nastínění vhodné, nápadité a komplexní strategie.
Nabídka realizace strategie klientovi profesionálně a na klíč.

Za společnost ISCREAM budu potěšena, nalezneme-li společně cestu ke splnění nejen Vašich marketingových plánů. Především pak ale doufám ve vyplnění snů a cílů Vaší společnosti!

S úctou
Blanka Fröhlichová.

IČ: 71554921
Okres: Praha-město
Stát: Česká republika
Právní forma: podnikatel se ŽO
Počet zaměstnanců: neudáno
Obrat: do 200 tis. Kč

Telefon:
+420 608 180 185

Email:
iscream@iscream.cz

GPS: 50°1′48.54″ N, 14°32′23.78″ E

QR kód firmy ISCREAM Blanka Fröhlichová





Kontaktujte nás
captcha

Související články
Studio Duha: Komplexní tiskové a reklamní služby

Studio DUHA spol. s r.o.

Studio Duha: Komplexní tiskové a reklamní služby

Vybíráte tiskové služby, které zdůrazní unikátnost vaší značky? Studio Duha je expertem na potisk textilu, vizitky, plachty a další reklamní předměty, které zvýší vaši viditelnost na trhu.


Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie