ConStat research, s.r.o.


U Průhonu 1516/32, Praha 7 170 00
Telefon: +420 603 203 970

Constat reseach nabízí široké spektrum nástrojů na efektivní marketingovou analýzu / výzkum trhu

Constat realizuje:

MARKETINGOVÝ VÝZKUM:

Kvantitativní průzkumy
Kvalitativní průzkumy
Mystery Shopping
Consulting, Outsorcing, Coaching
Adaptace business plánu
Příprava obchodní strategie
Provozní a marketingová strategie (audit aktivit)

RETAIL:

Monitoring maloobchodních cen
Monitoring efektivity prodejních týmů
Monitoring promoaktivit
Měření výkonnosti a optimalizace merchandisingu

OČNÍ KAMERA:

Uživatelské testování
Optimalizace výkonnosti webu
Optimalizace mailingu

IČ: 28431855
DIČ: CZ28431855
Okres: Praha-město
Stát: Česká republika
Právní forma: společnost s r. o.
Počet zaměstnanců: 26 - 100 zaměstnanců
Obrat: 1 mil. až 3 mil. Kč

Telefon:
+420 603 203 970

Email:
jakub.kaspar@constat.cz

Web:


GPS: 50°6′17.46″ N, 14°26′58.02″ E

QR kód firmy ConStat research, s.r.o.

Český výrobce betonových střešních krytin

Nabízíme širokou škálu produktů a služeb v oblasti odpadového hospodářství, skladování a dílenského vybavení.

Nádoby na odpad a sběr dešťové vody.




Kontaktujte nás
captcha

Související články
Výroba a vývoj EMC produktů, poradenství a měření v oblasti elektromagnetické kompatibility s ohledem na minimalizaci nákladů.

SKYBERGTECH s.r.o.

Výroba a vývoj EMC produktů, poradenství a měření v oblasti elektromagnetické kompatibility s ohledem na minimalizaci nákladů.

Obor elektromagnetická kompatibilita (EMC) vyžaduje jednak hlubší teoretické znalosti z elektrotechniky, ale navíc i velké zkušenosti z praxe. Společnost SKYBERGTECH s.r.o. má s touto problematikou mnohaleté zkušenosti. Vyvíjí a vyrábí vlastní EMC produkty - sinusové a odrušovací filtry, tlumivky a transformátory, a to jak standardizované, tak na míru dle potřeb konkrétního zákazníka. Nabízí také měření EMC a poradenství v oblasti elektromagnetické kompatibility. V tomto článku nastíníme několik problémových oblastí, s nimiž se v EMC můžete setkat s ohledem na minimalizaci nákladů. Důležité je, že detailní analýza je potřeba už u projektanta, tedy ve stádiu návrhu stroje, rozváděče nebo rozsáhlejšího instalačního celku.


AF Zora, první evropská odrůda pšenice s černými zrny, zahajuje novou éru v zemědělské inovaci

Zemědělský výzkumný ústav Kroměříž, s.r.o.

AF Zora, první evropská odrůda pšenice s černými zrny, zahajuje novou éru v zemědělské inovaci

V roce 2021 se na polích České republiky objevila nová a inovativní odrůda ozimé pšenice s názvem AF Zora, která přináší revoluci v oblasti genetiky a šlechtění. Co ji činí tak výjimečnou? AF Zora je první evropskou odrůdou pšenice s černým zrnem, kterého bylo dosaženo kombinací genů pro modrý aleuron a purpurový perikarp. Tento krok otevírá nové možnosti v oblasti zlepšování nutriční hodnoty pšeničného zrna a rozšiřuje spektrum potravinářských výrobků dostupných pro spotřebitele.


Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.