CALL, spol. s r.o.


Lucemburská 17, Praha 3 130 00
Telefon: +420 777 202 132

Naše společnost je jedničko na českém trhu v oblasti mobilního proximity marketingu. Pokud chcete své marketingové sdělení dostat přímo do mobilních telefonů Vašich potencionálních zákazníků, jste u nás na správné adrese! Pro marketing používáme technologie NFC, WiFi, Bluetooth, QR kódy a reklamní SMS zprávy. Poskytujeme bezplatné konzultace, nebáhejte se na nás obrátit.

IČ: 41195795
DIČ: CZ41195795
Okres: Praha-město
Stát: Česká republika
Právní forma: společnost s r. o.
Počet zaměstnanců: neudáno
Obrat: neudáno
Kontaktní osoba: Michal Kopáč

Telefon:
+420 777 202 132
+420 242 449 812

Email:
info@callspol.com

Web:


Kontaktní osoby:
Michal Kopáč
tel: +420 734 255 466
email: michal@infodomobilu.cz


GPS: 50°4′44.94″ N, 14°27′16.09″ E

QR kód firmy CALL, spol. s r.o.

Kompletní stavební činnost, rekonstrukce, zednické a zemní práce. Působíme v Praze a Středočeském kraji.

Výstavba rodinných domů

Patříme mezi nejúspěšnější atletické kluby v ČR. Trénuje děti i dospělé, přijď mezi nás!

Atletické přípravky pro děti a tréninkové skupiny pro mládež




Kontaktujte nás
captcha

Související články
Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie


Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Evropská databanka s.r.o.

Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Připravili jsme si pro Vás nejzajímavější informace k výrobě webů, microwebů a e-shopů od Evropské databanky.