Agentura LAURUS, press servis spol. s r.o.


Štúrova 1701/55, Praha 4 - Krč 142 00
Telefon: +420 603 212 518

Služby:
-Public Relations.
Výroba:
-reklamní spoty.

IČ: 62956710
DIČ: CZ62956710
Okres: Praha-město
Stát: Česká republika
Právní forma: společnost s r. o.
Počet zaměstnanců: neudáno
Obrat: 500 tis. až 1 mil. Kč
Kontaktní osoba: Vlastimil Vavřín

Telefon:
+420 603 212 518

Fax:
+420 227 157 459

Email:
laurus@laurus.cz

Web:


Kontaktní osoby:
Vlastimil Vavřín
funkce: jednatel


GPS: 50°1′46.92″ N, 14°26′58.63″ E

QR kód firmy Agentura LAURUS, press servis spol. s r.o.





Kontaktujte nás
captcha

Související články
Natáčení videa nejen pro webové stránky a internetové prezentace

POLAS VIDEOSTUDIO

Natáčení videa nejen pro webové stránky a internetové prezentace

Video je pořád v kurzu. A zřejmě bude čím dál víc. Videostudio POLAS působí na poli profesionální audiovizuální tvorby již od roku 1991. Natáčení kvalitního videa nejen pro webové stránky a internetové prezentace garantuje stabilní tým odborníků, skvělé reference, soudobé technologie i individuální klientská péče - to jsou hlavní důvody, proč si ho vybrat ke spolupráci.


Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie