Media Factory Czech Republic, a.s.


Žerotínova 1133/32, Praha 3 - Žižkov 130 00
Telefon: +420 226 216 616

Internetový marketing
- PPC reklama
- SEO optimalizace pro vyhledávače
- copywriting
- marketingové služby pro sociální sítě
- webová analytika a testování
Webdesign
- 2D a 3D animace a vizualizacetvorba
- webové aplikace
- internetové portály
- reklamní bannery
- informační systémy

IČ: 26288311
DIČ: CZ26288311
Okres: Praha-město
Stát: Česká republika
Právní forma: akciová společnost
Počet zaměstnanců: 26 - 100 zaměstnanců
Obrat: 30 mil. až 60 mil. Kč
Kontaktní osoba: Ing. Špachta Leoš

Telefon:
+420 226 216 616
+420 226 216 616

Fax:
+420 225 384 751

Email:
info@mediafactory.cz

Web:


Kontaktní osoby:
Ing. Špachta Leoš

GPS: 50°5′15.43″ N, 14°27′41.94″ E

QR kód firmy Media Factory Czech Republic, a.s.

Profesionální přepravní společnost, která vám zajistí rychlou, bezpečnou a efektivní dopravu vašich zásilek kamkoliv potřebujete!

Spolehlivý partner v oblasti logistiky a dopravy.

Provádíme horizontálně řízené vrtání, podvrty HDD s výplachem a možností recyklace, mikrotunelování a protlaky.

Dodávka řízených podvrtů




Kontaktujte nás
captcha

Související články
Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie


Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Evropská databanka s.r.o.

Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Připravili jsme si pro Vás nejzajímavější informace k výrobě webů, microwebů a e-shopů od Evropské databanky.