Nikola Vránová


Skorkovského 962/63, Brno - Židenice 636 00
Propagace:
- firmy
- výrobky
- internetový marketing
- public relations (PR).

E-shop, prodej:
- ekologické lahve

Tvorba, správa:
- webové stránky, web, webové aplikace
- hosting, domény.

Produkty
  • tvorba webových prezentací, tvorba webových stránek, tvorba e-shopů, webdesign, správa redakčních systémů
  • registrace domén, správa hosting, správa webu, hostingové služby, správa internetových domén, webové služby
  • prezentační akce, propagační a reklamní kampaně, průzkum trhu, marketingové poradenství
  • internetová reklama, reklama v tištěných médiích, televizní reklama, rádiová reklama, reklamní strategie, tvorba mediaplanů, vyhodnocení reklamních kampaní
  • zahradní nábytek a konve, lopaty na sníh, jednorázové nádobí, kanystry a uzávěry, prádelní koše, dětské boby

Přední evropský výrobce pružin.

Důraz na kvalitu a inovace.

Pronájem zařízených bytů v centru Brna. Nadstandardně vybavené byty v luxusním domě na Botanické ulici.

Pronájem bytů v klidné lokalitě uprostřed zeleně

Související články
Studio Duha: Komplexní tiskové a reklamní služby

Studio DUHA spol. s r.o.

Studio Duha: Komplexní tiskové a reklamní služby

Vybíráte tiskové služby, které zdůrazní unikátnost vaší značky? Studio Duha je expertem na potisk textilu, vizitky, plachty a další reklamní předměty, které zvýší vaši viditelnost na trhu.


Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie