Marek Rýc


Hostašovice 194, Nový Jičín 741 01
Telefon: +420 775 919 297

Internetový marketing.
Služby:
- tvorba webové stránky, webové prezentace
- webdesign
- analýza a redesign stávajících webových stránek
- SEO optimalizace internetových stránek pro vyhledávače
- PPC reklama - realizace a správa PPC kampaní.

IČ: 68898088
DIČ: CZ7406255241
Okres: Nový Jičín
Stát: Česká republika
Právní forma: podnikatel se ŽO
Počet zaměstnanců: bez zaměstnanců
Obrat: 1 mil. až 3 mil. Kč
Kontaktní osoba: Marek Rýc

Telefon:
+420 775 919 297

Email:
rycmarek@email.cz

Web:


Kontaktní osoby:
Marek Rýc
tel: +420 608 919 296


GPS: 49°32′2.62″ N, 18°0′12.67″ E

QR kód firmy Marek Rýc





Kontaktujte nás
captcha

Související články
Vysokorychlostní internet pro firmy, instituce i domácnosti

Quantcom, a.s.

Vysokorychlostní internet pro firmy, instituce i domácnosti

Internet se stal samozřejmostí dnešní doby. S tím také souvisí stále větší nároky na připojení k internetu. Ať už potřebujete poskytnout internet pro malou nebo velkou firmu, instituci nebo třeba jen domácnost, nabízené služby společnosti Quantcom, a.s. vás zaujmou. Firma byla založena v roce 2000 a poskytuje komplexní portfolio hlasových, datových hostingových a právě také internetových služeb. To vše prostřednictvím vlastní optické sítě, což se pozitivně podepisuje na kvalitě všech produktů.


Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie