Karolína Bukovjanová


Zvoncovitá 1969/11, Praha 13 155 00
Telefon: +420 222 942 727

Reklamní služby

Marketingové služby

IČ: 73680478
DIČ: CZ7254250047
Okres: Praha-město
Stát: Česká republika
Právní forma: podnikatel se ŽO
Počet zaměstnanců: bez zaměstnanců
Obrat: 500 tis. až 1 mil. Kč
Kontaktní osoba: p. Štěpařová Markéta

Telefon:
+420 222 942 727
+420 724 171 435
+420 777 349 932

Fax:
+420 222 942 727

Email:
office@basecampagency.cz

Web:


Kontaktní osoby:
p. Štěpařová Markéta

p. Bukovjanová Karolína


GPS: 50°2′41.57″ N, 14°20′8.59″ E

QR kód firmy Karolína Bukovjanová

Kompletní realizace střech, pokrývačské, klempířské a zýmešnické práce. Izolace jímek a nádrží, jezírek a realizací balkonů a teras s dlažbou, dřevem i plastem.

Klempířské, pokrývačské a zámečnické práce,

Profesionální služby v oblasti projektové a inženýrské přípravy občanských, bytových i průmyslových staveb.

Kompletní projektová dokumentace




Kontaktujte nás
captcha

Související články
Studio Duha: Komplexní tiskové a reklamní služby

Studio DUHA spol. s r.o.

Studio Duha: Komplexní tiskové a reklamní služby

Vybíráte tiskové služby, které zdůrazní unikátnost vaší značky? Studio Duha je expertem na potisk textilu, vizitky, plachty a další reklamní předměty, které zvýší vaši viditelnost na trhu.


Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie