Převzetí divize Dräger MSI měřící technika skupinou firem REMS !

REMS Česká republika s.r.o.

Převzetí divize Dräger MSI měřící technika skupinou firem REMS !

Skupina firem REMS a Dräger MSI GmbH Hagen podepsali dne 01. srpna 2024 smlouvu o koupi obchodního úseku měřící technika společnosti Dräger MSI GmbH. 15. února 2024 oznámila firma Dräger rozhodnutí ukončit činnost společnosti Dräger MSI GmbH. REMS byl krátce na to upozorněn na plánované ukončení činnosti obchodního provozu a projevil zájem, převzít jeho součásti. Obě společnosti podepsaly poté dne 14. dubna 2024 prohlášení o záměru koupě společnosti. Po ukončení intenzivní fáze Due Diligence a následných jednání o smlouvě byla nyní dne 01. srpna 2024 podepsána kupní smlouva.

Ing. Kristián Šodor


Pražská 1430/36, Praha 15 102 00
Informace o subjektu nelze ověřit.

-Zprostředkování obchodu a služeb
-Poskytování software, poradenství v oblasti informačních technologií, zpracování dat, hostingové a související činnosti a webové portály
-Reklamní činnost, marketing, mediální zastoupení

Produkty
  • reklamní slogany, reklamní bannery, marketingový průzkum trhu, internetový marketing, reklamní kampaně, grafický design, tvorba webových stránek, reklamní média
  • reklama v tištěných médiích, televizní reklama, rádiová reklama, reklamní strategie, tvorba mediaplanů, vyhodnocení reklamních kampaní

Přední prodejce koberců a podlahových krytin.Nabízímme široký sortiment produktů, od metrážových koberců přes kusové koberce, běhouny, PVC, rohože až po různé doplňky jako jsou lišty, hrany, podložky a lepidla.

Kusové koberce

Prodej, instalacie a opravy klimatizační a chladírenské techniky.

Bytové klimatizační jednotky.

Související články
Studio Duha: Komplexní tiskové a reklamní služby

Studio DUHA spol. s r.o.

Studio Duha: Komplexní tiskové a reklamní služby

Vybíráte tiskové služby, které zdůrazní unikátnost vaší značky? Studio Duha je expertem na potisk textilu, vizitky, plachty a další reklamní předměty, které zvýší vaši viditelnost na trhu.


Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie