Původ semen: klíč k úspěšnému pěstování zeleniny

MORAVOSEED CZ a.s.

Původ semen: klíč k úspěšnému pěstování zeleniny

Pěstitelé se při nákupu semen řídí svými vlastními zkušenostmi, známými názvy odrůd, doporučeními z tisku nebo internetu, či touhou vyzkoušet něco nového. Ale je opravdu dostatečné vybírat semena pouze podle názvu či vlastností odrůdy? Nebo je důležité vědět i to, od koho semena pocházejí? V MORAVOSEED CZ a.s. jsou přesvědčeni, že je důležité znát i původ osiva. A dělají všechno pro to, aby zahradníkům pod značkou MoravoSeed dodávali osiva odolných a chutných odrůd zelenin a zároveň, aby mohli garantovat kvalitu semen a jejich bezproblémový zdravotní stav.

Jiří Kuneš


Kupkova 762/1, Praha-Kolovraty 103 00
Informace o subjektu nelze ověřit.

-Zprostředkování obchodu a služeb
-Reklamní činnost, marketing, mediální zastoupení
-Velkoobchod a maloobchod

Produkty
  • marketingový průzkum trhu, internetový marketing, reklamní kampaně, marketingová analýza, reklamní média, tvorba webových stránek, grafický design
  • reklama v tištěných médiích, televizní reklama, rádiová reklama, reklamní strategie, tvorba mediaplanů, vyhodnocení reklamních kampaní

Návrh a realizace zahrad na klíč – zahradní architektura pro malé i velké zahrady.
Pozinkované a poplastované pletivo a plotové panely – oplocení pozemku od profesionálů.

Poskytujeme širokou škálu technických služeb v karlovarském okrese.

Údržba zeleně

Související články
Studio Duha: Komplexní tiskové a reklamní služby

Studio DUHA spol. s r.o.

Studio Duha: Komplexní tiskové a reklamní služby

Vybíráte tiskové služby, které zdůrazní unikátnost vaší značky? Studio Duha je expertem na potisk textilu, vizitky, plachty a další reklamní předměty, které zvýší vaši viditelnost na trhu.


Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie