Neviditelná rovnátka Invisalign, dentální hygiena, bělení zubů pro krásný úsměv

Dental Office H33 s.r.o.

Neviditelná rovnátka Invisalign, dentální hygiena, bělení zubů pro krásný úsměv

Nabízíme jedinečnou metodu rovnání zubů pomocí neviditelných rovnátek Invisalign, která jsou americkým patentem a pomohou Vám k okouzlujícímu úsměvu. Nezapomeňte ani na správnou péči o chrup, naše dentální hygienistka Vás naučí správně čistit zuby a mezizubní otvory. Ukáže Vám, jak používat vhodné pomůcky na čištění zubů. Zuby Vám vyčistíme a vybělíme.

Jiří Spurný


Pískařská 2075/1, Praha 12 143 00
Informace o subjektu nelze ověřit.

-Příprava a vypracování technických návrhů, grafické a kresličské práce
-Reklamní činnost, marketing, mediální zastoupení
-Návrhářská, designérská, aranžérská činnost a modeling
-Poskytování software, poradenství v oblasti informačních technologií, zpracování dat, hostingové a související činnosti a webové portály

Produkty
  • kreativní studio, 3d vizualizace a animace, internetové aplikace, webdesignerské práce, výroba reklamy
  • telemarketing, přímý marketing, marketingový průzkum trhu, internetový marketing, reklamní kampaně, event marketing

Stěhování a převoz strojů, montáže konstrukčních celků – zvedání břemen autojeřáby až do hmotnosti 100 tun.
Montáž a demontáž sloupů VN a NN, antén, vysílačů, trafostanic i ukládání bazénů – kompletní profesionální služby.

Prodej, instalacie a opravy klimatizační a chladírenské techniky.

Bytové klimatizační jednotky.

Související články
Studio Duha: Komplexní tiskové a reklamní služby

Studio DUHA spol. s r.o.

Studio Duha: Komplexní tiskové a reklamní služby

Vybíráte tiskové služby, které zdůrazní unikátnost vaší značky? Studio Duha je expertem na potisk textilu, vizitky, plachty a další reklamní předměty, které zvýší vaši viditelnost na trhu.


Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie