Luvenex plus s.r.o.


Pod Vilami 747/10, Praha 4 - Nusle 140 00
Telefon: +420 724 202 491

Služby:
- tvorba webových stránek
- webdesign
- internetový marketing.

IČ: 29026431
DIČ: CZ29026431
Okres: Praha-město
Stát: Česká republika
Právní forma: společnost s r. o.
Počet zaměstnanců: neudáno
Obrat: 5 mil. až 10 mil. Kč
Kontaktní osoba: Tomáš Hudec

Telefon:
+420 724 202 491

Email:
obchod@luvenex.cz

Web:


Kontaktní osoby:
Tomáš Hudec
funkce: jednatel


GPS: 50°3′40.39″ N, 14°26′30.34″ E

QR kód firmy Luvenex plus s.r.o.





Kontaktujte nás
captcha

Související články
Vysokorychlostní internet pro firmy, instituce i domácnosti

Quantcom, a.s.

Vysokorychlostní internet pro firmy, instituce i domácnosti

Internet se stal samozřejmostí dnešní doby. S tím také souvisí stále větší nároky na připojení k internetu. Ať už potřebujete poskytnout internet pro malou nebo velkou firmu, instituci nebo třeba jen domácnost, nabízené služby společnosti Quantcom, a.s. vás zaujmou. Firma byla založena v roce 2000 a poskytuje komplexní portfolio hlasových, datových hostingových a právě také internetových služeb. To vše prostřednictvím vlastní optické sítě, což se pozitivně podepisuje na kvalitě všech produktů.


Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie