Markéta Zámyslická


Chlebovická 491, Praha 9 199 00
Telefon: +420 776 709 495

Organizace akcí, výroba grafiky, střih videí a úprava fotografií. Tvorba textů a komentářů.

IČ: 74245589
Okres: Praha-město
Stát: Česká republika
Právní forma: podnikatel se ŽO
Počet zaměstnanců: bez zaměstnanců
Obrat: do 200 tis. Kč

Telefon:
+420 776 709 495

Email:
tamtarita@marketazamyslicka.cz

GPS: 50°7′59.12″ N, 14°30′33.01″ E

QR kód firmy Markéta Zámyslická

Dynamická stavební firma, která se specializuje na širokou škálu stavebních a dopravních služeb.

Stavby rodinných domů

Krycí desky na jednohroby a dvojohroby v různých tvarech a rozměrech z přírodního kamene.
Pískování a ruční sekání náhrobků – písmo z 24 karátového zlata nebo stříbra.





Kontaktujte nás
captcha

Související články
Natáčení videa nejen pro webové stránky a internetové prezentace

POLAS VIDEOSTUDIO

Natáčení videa nejen pro webové stránky a internetové prezentace

Video je pořád v kurzu. A zřejmě bude čím dál víc. Videostudio POLAS působí na poli profesionální audiovizuální tvorby již od roku 1991. Natáčení kvalitního videa nejen pro webové stránky a internetové prezentace garantuje stabilní tým odborníků, skvělé reference, soudobé technologie i individuální klientská péče - to jsou hlavní důvody, proč si ho vybrat ke spolupráci.


Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie