Mgr. Martin Hrdý


Švancarova 220, Svitávka 679 32
Telefon: +420 728 999 909

-Grafické práce a kresličské práce
-Maloobchod motorovými vozidly a jejich příslušenstvím
-Zprostředkování obchodu
-Maloobchod provozovaný mimo řádné provozovny
-Reklamní činnost a marketing
-Údržba motorových vozidel a jejich příslušenství
-Pronájem a půjčování věcí movitých

Informace o subjektu nelze ověřit.
IČ: 70487952
DIČ: CZ7604143800
Okres: Blansko
Stát: Česká republika
Právní forma: podnikatel se ŽO
Počet zaměstnanců: bez zaměstnanců
Obrat: do 200 tis. Kč

Telefon:
+420 728 999 909
+420 732 333 221
+420 723 444 454

GPS: 49°30′16.63″ N, 16°35′44.38″ E

QR kód firmy Mgr. Martin Hrdý

Ubytování v pensionu rodinného typu - příjemné prostředí, celoroční provoz.
Pobyt v apartmánech v příjemném prostředí rodinného pensionu pro 4 až 5 osob s uzamykatelnou kolárnou.

Přední evropský výrobce pružin.

Důraz na kvalitu a inovace.




Kontaktujte nás
captcha

Související články
Studio Duha: Komplexní tiskové a reklamní služby

Studio DUHA spol. s r.o.

Studio Duha: Komplexní tiskové a reklamní služby

Vybíráte tiskové služby, které zdůrazní unikátnost vaší značky? Studio Duha je expertem na potisk textilu, vizitky, plachty a další reklamní předměty, které zvýší vaši viditelnost na trhu.


Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie