NMS Market Research s.r.o.


Radlická 608/2, Praha 5 150 00
Telefon: +420 222 351 611

Kompletní služby v oblasti výzkumu trhu:
- branding
- churn management - analýza příčiny odchodu stávajících
zákazníků
- customer closenes
- Pre-testy - testují reakce zákazníků na nově uváděný nebo
vylepšený produkt
- měření efektivity věrnostních programů
- Net Promoter Score
- testování reklamních kampaní
- hodnocení atraktivity letáků a katalogů

IČ: 25749315
DIČ: CZ25749315
Okres: Praha-město
Stát: Česká republika
Právní forma: společnost s r. o.
Počet zaměstnanců: 26 - 100 zaměstnanců
Obrat: 60 mil. až 100 mil. Kč
Kontaktní osoba: Michal Osuský

Telefon:
+420 222 351 611
+420 222 351 611

Email:
info@nms.cz

Web:


Kontaktní osoby:
Michal Osuský
funkce: jednatel, ředitel
email: michal.osusky@nms.cz

Jan Bernard
funkce: jednatel

Mgr. Ondřej Veis
funkce: jednatel


GPS: 50°4′17.69″ N, 14°24′2.84″ E

QR kód firmy NMS Market Research s.r.o.

Profesionální čištění a mytí fasád, odstranění graffiti a aplikace ochranných nátěrů.

Kompletní řešení interiérové zeleně a to včetně následné péče.

Používáme výhradně kvalitní a osvědčené materiály.




Kontaktujte nás
captcha

Související články
Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie


Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Evropská databanka s.r.o.

Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Připravili jsme si pro Vás nejzajímavější informace k výrobě webů, microwebů a e-shopů od Evropské databanky.