PRO Tempore Agency, s.r.o.


Včelařská 479/10, Praha-Ďáblice 182 00
Telefon: +420 728 646 767

-Vydavatelské a nakladatelské činnosti
-Specializovaný maloobchod
-Reklamní činnost a marketing
-Agenturní činnost v oblasti kultury a umění
-Pořádání výstav, veletrhů, přehlídek a obdobných akcí
-Pořádání odborných kurzů, školení a jiných vzdělávacích akcí včetně lektorské činnosti
-Pořádání kulturních produkcí, zábav a provozování zařízení sloužících zábavě

IČ: 26700409
DIČ: CZ26700409
Okres: Praha-město
Stát: Česká republika
Právní forma: společnost s r. o.
Počet zaměstnanců: do 5 zaměstnanců
Obrat: do 200 tis. Kč
Kontaktní osoba: Mgr. Vilém Sládek

Telefon:
+420 728 646 767
+420 283 910 748

Fax:
+420 283 911 162

Email:
protempore@protempore.cz

Web:


Kontaktní osoby:
Mgr. Vilém Sládek

MgA. Jan Sládek

Mgr. Alena Sládková


GPS: 50°8′38.62″ N, 14°28′35.33″ E

QR kód firmy PRO Tempore Agency, s.r.o.





Kontaktujte nás
captcha

Související články
Studio Duha: Komplexní tiskové a reklamní služby

Studio DUHA spol. s r.o.

Studio Duha: Komplexní tiskové a reklamní služby

Vybíráte tiskové služby, které zdůrazní unikátnost vaší značky? Studio Duha je expertem na potisk textilu, vizitky, plachty a další reklamní předměty, které zvýší vaši viditelnost na trhu.


Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie