Union Point s. r. o.


Mánesova 1654/24, Praha 2 120 00
Telefon: +420 222 222 592

Reklamní agentura, služby:
- marketing měst a obcí
- profesionální koučink
- kreativní grafika a design
- webdesign, tvorba webových stránek
- publishing (vydávání periodik měst a obcí, tvorba firemních časopisů)
- public relations (PR)

IČ: 27931633
DIČ: CZ27931633
Okres: Praha-město
Stát: Česká republika
Právní forma: společnost s r. o.
Počet zaměstnanců: neudáno
Obrat: 1 mil. až 3 mil. Kč

Telefon:
+420 222 222 592
+420 222 222 592

Email:
info@unionpoint.cz

Web:


GPS: 50°4′42.13″ N, 14°26′14.96″ E

QR kód firmy Union Point s. r. o.

Krycí desky na jednohroby a dvojohroby v různých tvarech a rozměrech z přírodního kamene.
Pískování a ruční sekání náhrobků – písmo z 24 karátového zlata nebo stříbra.

Koupací, okrasné a chovatelské zahradní jezírka včetně systému čištění vody – návrh, vyměření a realizace.
Návrh, realizace a údržba zahrad – kompletní práce i poradenství včetně výsadby rostlin.





Kontaktujte nás
captcha

Související články
Studio Duha: Komplexní tiskové a reklamní služby

Studio DUHA spol. s r.o.

Studio Duha: Komplexní tiskové a reklamní služby

Vybíráte tiskové služby, které zdůrazní unikátnost vaší značky? Studio Duha je expertem na potisk textilu, vizitky, plachty a další reklamní předměty, které zvýší vaši viditelnost na trhu.


Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie