MARKETING STRATEGY, s.r.o.
Agentura MARKETING STRATEGY, s.r.o.


Pražská 636, Dolní Břežany 252 41
Telefon: +420 257 911 257

Cílem firmy MARKETING STRATEGY je zajistit realizaci strategického marketingu a designu jako efektivního řešení pro zvýšení prodeje, získání nových obchodních příležitostí a budování firemní a produktové image s důrazem na účinné využití firemních investic. Naše služby jsou určeny pro všechny živnostníky, malé a střední firmy, výrobní družstva i velké firmy v České republice. Náš cíl? Zvýšení vašeho obratu a budování vaší budoucnosti na trhu!

IČ: 01421336
DIČ: CZ01421336
Okres: Praha-město
Stát: Česká republika
Právní forma: společnost s r. o.
Počet zaměstnanců: neudáno
Obrat: do 200 tis. Kč
Kontaktní osoba: Tereza Svobodová

Telefon:
+420 257 911 257
+420 257 911 257

Fax:
+420 252 911 111

Email:
svobodova@mplusd.cz
poptavka@mplusd.cz

Web:


Kontaktní osoby:
Tereza Svobodová
tel: +420 723 858 165
email: svobodova@mplusd.cz


GPS: 49°58′6.35″ N, 14°27′40.77″ E

QR kód firmy MARKETING STRATEGY, s.r.o. Agentura MARKETING STRATEGY, s.r.o.

Profesionální čištění a mytí fasád, odstranění graffiti a aplikace ochranných nátěrů.

Kompletní řešení interiérové zeleně a to včetně následné péče.

Používáme výhradně kvalitní a osvědčené materiály.




Kontaktujte nás
captcha

Související články
Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie


Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Evropská databanka s.r.o.

Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Připravili jsme si pro Vás nejzajímavější informace k výrobě webů, microwebů a e-shopů od Evropské databanky.