SUMMIT-PROMOTION, spol. s r.o.


Chodounského 431/28, Ostrava-Radvanice 716 00
Telefon: +420 596 231 861

Reklamní a marketingové služby.

IČ: 49606450
DIČ: CZ49606450
Okres: Ostrava-město
Stát: Česká republika
Právní forma: společnost s r. o.
Počet zaměstnanců: do 5 zaměstnanců
Obrat: neudáno
Kontaktní osoba: Jan Pavliska

Telefon:
+420 596 231 861
+420 596 231 874

Kontaktní osoby:
Jan Pavliska
funkce: jednatel


GPS: 49°49′8.98″ N, 18°19′38.93″ E

QR kód firmy SUMMIT-PROMOTION, spol. s r.o.

Přední prodejce koberců a podlahových krytin.Nabízímme široký sortiment produktů, od metrážových koberců přes kusové koberce, běhouny, PVC, rohože až po různé doplňky jako jsou lišty, hrany, podložky a lepidla.

Kusové koberce

Dynamická stavební firma, která se specializuje na širokou škálu stavebních a dopravních služeb.

Stavby rodinných domů




Kontaktujte nás
captcha

Související články
Studio Duha: Komplexní tiskové a reklamní služby

Studio DUHA spol. s r.o.

Studio Duha: Komplexní tiskové a reklamní služby

Vybíráte tiskové služby, které zdůrazní unikátnost vaší značky? Studio Duha je expertem na potisk textilu, vizitky, plachty a další reklamní předměty, které zvýší vaši viditelnost na trhu.


Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie