Top firmy

Mediekos Ambulance, s.r.o.

Zdravotnické zařízení s laboratorní diagnostikou a oddělením radiologie. Zabýváme se zde metabolickou medicínou, specializované ambulance máme v oborech osteologie, angiologie, gastroenterologie, mamologie, arteterapie.

VÍCE ZDE

EDB doporučuje

Specialistou na digitální tisk, sítotisk a offsetový tisk je firma K + L, spol. s r.o. Zajistí velkonákladový i malonákladový tisk, potiskne reklamní textil. Spolehnout se také můžete na kreativitu společnosti a schopnost vytvořit grafické prvky, které…


Firma Tiliaris, s.r.o. se zaměřuje na implementaci, servis, business intelligence, vedení projektů a konzultační činnost. Nabízí komplexní řešení v oblasti IT, včetně správy a optimalizace projektů, analýzy dat a poskytování odborných konzultací.…








Tábor 534/50 D,
60200 Brno
JKTech IT Solutions s.r.o. vyrábí malé, střední a velké weby pro nejrůznější zákazníky.

Produkty
  • tvorba webových stránek, tvorba grafiky, tvorba e-shopů, správa redakčních systémů, zpracování webové prezentace, optimalizace webových stránek

Informační zdroje
Webdesign

Související články




A studio group, spol. s r.o.

Logotypy na zakázku– jednotný firemní vizuální styl

Vyzvedněte svou firmu na novou úroveň díky corporate identity od společnosti A studio group. Na zakázku vytváříme logotypy a firemní identitu pro firmy různých velikostí v okolí Hodonína a Kyjova.


Nepřehlédněte



Aktuální microsite





Aktuální PR články

Evropská databanka s.r.o.

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Evropská databanka s.r.o.

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie