Nepřehlédněte
Evropská databanka s.r.o.
PR články jsou speciální druh článků, které mají za cíl informovat a přesvědčit vaše potenciální zákazníky o tom, co nabízíte. PR články vám pomohou vytvořit důvěru, loajalitu a autoritu ve vašem oboru. PR články také pomáhají zlepšit vaši online viditelnost a reputaci, protože jsou optimalizovány pro vyhledávače a sociální média.
Evropská databanka s.r.o.
Evropská databanka poskytuje svým klientům širokou nabídku reklamních služeb.
K nejefektivnějším způsobům oslovení zákazníků patří PPC reklama, bannerová reklama a remarketing. Evropská databanka doporučí svým klientům nejvhodnější formu reklamy a následně zajistí její realizaci. Kampaně jsou průběžně monitorovány, optimalizovány a vyhodnocovány.
Tradiční formou zviditelnění klienta, kterou Evropská databanka také nabízí, jsou předřazené zápisy v databázích.
Evropská databanka s.r.o.
Evropská databanka nabízí svým klientům širokou škálu prezentačních služeb. Stěžejní je uvedení klienta v rozsáhlém on-line katalogu firem. Firemní prezentace jsou v různém rozsahu doplněny o grafické materiály i cizojazyčné mutace.
Na specializovaných serverech s vysokou návštěvností poskytujeme svým klientům prostor k zveřejňování i časové omezených akcí, např. slev či novinek. Atraktivní službou je také prezentace formou PR článků. Nedílnou součástí služeb Evropské databanky je i tvorba webových stránek.
Při realizace všech prezentačních služeb klademe velký důraz na SEO optimalizaci.
Aktuální microsite
A studio group, spol. s r.o.
A studio group, spol. s r.o.
Evropská databanka s.r.o.
A studio group, spol. s r.o.
A studio group, spol. s r.o.
Aktuální PR články
Evropská databanka s.r.o.
PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.
Evropská databanka s.r.o.
Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.
Evropská databanka s.r.o.
Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence.
Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie